pondělí 21. dubna 2014

Wreck this journal

Ahojky!!

Do této knížky jsem se zamilovala hned,jak jsem ji viděla.Hned po té jsem šla hledat,kde si ji můžu vlastně objednat,protože u nás ji samozřejmě neměli.Na internete jsem ji našla za 299Kč ,což je normální cena i v knihkupectví,ale nechtělo se mi platit 100 nebo 150Kč za poštovné,tak jsem to nechala být.Ale minulý týden jsem jela  s mamkou do Prahy a napadlo mě ,že by ji mohli mít v Luxoru a taky,že měli.Stála 299kč,jak na internete ,což bylo parádní a nemusela jsem platit nějaké zbytečné poštovné.Z Prahy jsem chtěla udělat haul , ale protože jsem si koupila jen 2 věci(knížka,stíny) a pak samé jídlo ,přišlo mi jako kravina dávat do haulu 2 věci.A protože je Šárinka hodná,tak vám sem dá odkaz ,kde si ji můžete objednat a našla jsem ji dokonce za menší cenu než normálně.

A co je vlastně knížka „Wreck this journal“ zač? V překladu je to znič tento deník, což odpovídá samotnému obsahu.Knížka mě mile překvapila,protože je úplně jiná než ostatní.A to se mi na ní nejvíce líbí.

Na každé stránce máte úkol,který by jste měli splnit,ale abych popravdě řekla , některé úkoly nehodlám zatím plnit.Například brát si ji sebou do sprchy, na to mám tu knížku až moc ráda.Ale už to není jako první dva dny,kdy jsem ji stále opatrovala.Teď mi je jedno ,když my spadne nebo se na ni něco vylije.Uvidíme do budoucna jestli si ji do sprchy vezmu, když už jsem zlomila hřbet knížky..Pak jsou v knížce takové obyčejné úkoly jako je např. vytrhni stránku,vymaluj ji,vystřihni apod.Co mě ještě překvapilo bylo vlastní číslování.Přemýšlela jsem ,že si budu značit jen ty udělané,ale protože strašně přeskakuji,tak jsem se to rozhodla číslovat normálně.

Knížka je opravdu úžasná.A stojí za to si ji koupit.Jak se do ní jednou začtete,zamalujete nebo cokoliv , tak už ji nepustíte z ruky.
postižená čtyřka







Co si myslíte o  knížce??
Chtěli by jste každý měsíc/týden postovat fotky, jak úkoly plním/mám splněné..? 

S láskou
Sherr.

22 komentářů:

  1. Knížku mám a zatím jsem se sekla u úkolu, kde mám nasbírat různé listy a květiny z důvodu lenosti:D Ale rozhodně jsem pro, abys třeba každý druhý týden postovala tvé splněné úkoly:)

    OdpovědětVymazat
  2. no to je super o tom slysim poprve! a urcite jsem pro dalsi clanky s plnenim ukolu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc zajímavá kniha!!!! Docela bych ji i chtěla....a určitě přidávej nějaké články o plněním dalších úkolů :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knížku jsem už viděla a furt přemýšlím ,jestli za ni vyhodit peníze ,když ji stejně zničím :D ale vypadá to dobře ,tak možná časem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem váhala:Dale nakonec jsem si ji prostě koupila a je prostě dokonaláá:)

      Vymazat
  5. No uvažuju, že bych si ji teda pořídila...vypadá to moc zajimavě, ještě uvidím :))

    OdpovědětVymazat
  6. kokšo, takú knihu som ešte v živote nevidela!!:OOO ja že je to tvoj denníček alebo čo:D díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  7. majú ju v Martinuse :)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá velmi zajímavě. :)
    Pokud ji někde uvidím, tak asi koupím. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Je to super knižka keď ju niekde uvidím určite si ju vezmem domov. Páči sa mi tá originalita a mimochodom máš super blog! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to bych neřekla, že existují takové knížky. Určitě přidej nějaký ten článek o plnění jejích úkolů.

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá zajímavě, možná si ji pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  12. V jakem oddeleni jsi ji nasla? Jako jsou napr.detektivky,cizojazycne,fantasy...?

    OdpovědětVymazat
  13. Ta knížka vypadá naprosto úžasně!!!!!! Musím se po ní co nejdříve mrknout!!

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Šari, já vím že to sem nepatří ale můžeš mi říct jak si tohle udělala https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10006181_616981175056278_159010184_n.jpg ? :O

    OdpovědětVymazat
  15. Jéj to je zlaté. Já jsem o tom tolik všude čatla ale nikdo mi to nikdy pořádně nevysvětlil k čemu to slouží, až konečně dneska jsem si to tady přečetla.
    Vypadá to opravdu dobře, až ji někde uvidím, tak do toho určitě zainvestuju :))

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá vážně úžasně, taky bych docela chtěla!! Určitě piš další články o knížce! :)
    http://neonbandit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat