pondělí 28. dubna 2014

Wreck this journal #2

Ahojkyyy!

Dneska přidávám první nebo dá se říct i druhou část knížky Wreck this journal.Pokud nevíte o co se bude jednat stačí si přečíst tento článek.Od minulého týdne jsem toho stihla docela hodně, jak jsem říkala v minulém článku,knížku dáte jednou do ruky a už ji neodděláte.
Plnila jsem  zatím takové ty normální úkoly.Jako je například vylít kafé nebo vymalovat stránku apod.
Jako první je tu  úkol s kávou. A to takový , že na stránku vylijete nebo pocákáte kafe.Tenhle 
úkol byl lehký a byl mezi prvníma,ale já ho plnila až teď.A to protože já kafe moc nepiji,a nechtělo se mi dělat, ale mamka si je dělala tak jsem jí je ukradla a knížku polila…

Další bylo hodit něco na stránku(do terče) ať už tužku nebo propisku prostě cokoliv.Mě jediné napadlo ,namočit si štětec do barvičky a štětec „spouštět,házet,trefovat se“ vůbec netuším jak to napsat do terče.A jsem strašně šikovná, protože se štětec odrazil od knížky a spadl mi na koberec a celý koberec je teď od modré barvy.

Úkol „Scratch (using a sharp object) jsem si trochu vylepšila.A místo různých řezanců,škrábanců jsem si tam udělala jedno srdíčko.

Tahle stránka je takový chaos,ale je jedna z mých oblíbených.

Namalovat  čáry, když jste v pohybu.Tenhle úkol nemám hotový celý,ale brzy bude ,tak obrázek dodám.

Vyplnit stránku kruhy.Dříve jsem tam měla, jen kruhy normálně z kružítka,ale stránka byla taková smutná,tak jsem je různě vybarvila.

Jeden z dalších úkolů bylo psát stále jedno slovo.Vybrala jsem si „Okay“ ,a to protože TFIOS je jedna z mých oblíbených knih.

A poslední úkol jsem vlastně ani nesplnila.Jen jsem stránku vymalovala vzory. 



A to je pro dnešek zatím všem.Příští měsíc ,což je zachvíli ,můžete očekávat recenzi na nějaký přípravek.

Jaký druh článku by jste na blogu uvítali?
Která stránka(knížky) se vám nejvíce líbí?

S láskou
Sherr.

11 komentářů:

  1. stránka, kde jsi vymalovala vzory jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Minule som váhala či si tu knihu objednať alebo nie. A nakoniec som si ju neobjednala a teraz to ľutujem ! Asi si ju pôjdem hned objednať ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně si ji objednej, a jeslti tě baví malování, tak je to knížka přesně pro tebe:))

      Vymazat
  3. to je opravdu povedená kniha. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že píšeš stejně tvrdé Y jako já. :D Mě všichni za tyhle čtyřky nadávají, hlavně babička, když po mě luští křížovku. :D

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvelé,vždy sa mi páčili knižky takéto typu :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vysvetlis mi prosim co se ma delat v tom.ukolu s obalkou?:D :)

    OdpovědětVymazat